Қыс келді

Кадырова Маликам Абдувалиевна
Кадырова Маликам Абдувалиевна
Алматы
Жаркент
"Бөбек" балабақшасы
Сөйлеуді дамыту
Жас тобы:
Ортаңғы топ
Білім беру саласы:
Қыс қызығы
ҰОҚ тақырыбы:

Қыс келді

11.03.2021
453
ҰОҚ мақсаты: Қысқа әңгімелерді құрастырады , ұжымен жұмыс жасайды.
Сөздік жұмыс: Қыс, суық, ызғарлы, қызықты
Рефлексия
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап
Құрал-жабдықтар: қыс мезгілінің суреті, қиылған суретер ,жіп қыстырғыштар.
АКТ ресурсының атауы:
Пәнаралық байланыс:
Алдын-ала жұмыс:

ҰОҚ барысы

ҰОҚ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
ҰОҚ кіріспе бөлімі Ширату әдісі Миға шабуыл. Жұмбақ жасыру. Шанамен зырғып желетін, Коньки, шаңғы тебетін, Аққала жасап ойнайтын. Қай мезгіл деп ойласыңдар балалар?(қыс)  


ҰОҚ негізгі бөлімі Ой дамыту. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін Қимылқозғалыспен көрсету. Ой қозғау. Жетелеуші сұрақтар. -Қыс мезгіліңің белгілерін білеміз бе? -Боран соққанда қимыл мен көрсетейікші. -Қатты аяз болып тоңғанда не істейміз? -Ал, күн шыққанда не істейсіңдер? -Қыс айларын атайықшы. -Желтоқсан- жылдың аяғы, қыстың басы ол суық ызғарлы. -Қаңтар-жыл басы, қыстың ортасы, ол ең қарлы ай.Бұл айда қатты суық үскірік аяз болады. -Ақпан-желмен боранның айы. -Біз тоңбас үшін үстімзге қандай киімдер киеміз? -Бас киім,үстімізге тон, аяғымызға етік, қолымызға қолғап киеміз. -Қыс мезгілінде қандай ойындар ойнайсыңдар? Ойнайықта ойлайық Құрылымдалған ойын. Көлеңкесін тап қыс мезгілінің суретері өз орнына орналастыру Сергіту сәті. Музыка әуенімен . Би Ақшақарлар биі. Кел тақпақты жатайық есімізге сақтайық. Қар жауғанда топ бала Соқтық келіп аққала Мұрны- сәбіз, үп- үшкір, Көзі-көмір, қап-қара. Педагок жетекшілігімен дидактикалық ойын «қиылған суреттер»қыс мезгілінің суретерін құрастыру. Еркін ойын Кел шыршаны безендірейік. Қыстырғыштармен жіпке шырша ойыншықтарын ілу. Жарайсыңдар балалар тапсырманы дұрыс орындадыңдар. Шапалақ әдәсі.  


ҰОҚ қорытындысы Кері байланыс. Сұрақтарға дұрыс жауап берген балаларға жұлдызшалар тарату арқылы мадақтау Басбармақ әдісі  


Күтілетін нәтижелер: Қысқы әңгімелерді құрастырады , ұжымен жұмыс жасады. 4 Кмоделі , бала үні, қызығушы мүде уақыт саралау мазмұн ресурстарды саралау, , жаппай бақылау.  


Файлдар:

Файлды ашу Қыс келді