Жыл мезгілдері К дыбысы мен әрпі

ҚУАНТАЙ НАЗИРА ҚУАНТАЙҚЫЗЫ
ҚУАНТАЙ НАЗИРА ҚУАНТАЙҚЫЗЫ
Алматы
Алматы
Ақсеңгір орта мектеп Көкдала бастауыш мектебімен
Сауат ашу негіздері
Жас тобы:
Мектепалды даярлық тобы
Білім беру саласы:
Ас атасы – нан
ҰОҚ тақырыбы:

Жыл мезгілдері К дыбысы мен әрпі

11.03.2021
961
ҰОҚ мақсаты: Балалаарды сабаққа ынталандыру, бейімдеу. Жыл мезгілдері туралы толық мәлімет беру. К әрпі қалай жазылуы мен айтылуын түсіндіру. Әріптермен танысу.
Сөздік жұмыс: лақ,қозы,құлын
Рефлексия балалардың ойлау қабілеттерін дамыту,есте сақтау қабілетін сақтау
Әдіс-тәсілдер:

Ширату "Ақ тілек", "Жабық және ашық" әдісі, "жыл мезгілін ата", "күшіпен ойна" әдісі, "Қара да жаз" тәсілі

"Кубизм" әдісі, "бағдаршам", "алма ағашы", "от шашу", "3 шапалақ"

Құрал-жабдықтар: күшік ойыншығы, микрофон,кубизм,интерактивті тақта, тақта
АКТ ресурсының атауы: Көрнекіліктер көрсетілді. Бейнежазба, интерактивті тақтаға әріпті жазу
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану

ҰОҚ барысы

ҰОҚ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
ҰОҚ кіріспе бөлімі

Ширату «Ақ тілек»

Көңіл-күйлеріңіз қалай?Керемет   

Ынталарыңыз ше? Ғажап

Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? Тамаша

«Жабық және ашық сұрақ» әдісі мақсаты: Білім алушылардың алдыңғы білімдерін еске түсіру.

Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дыбыс дегеніміз не, әріп дегеніміз не? -Е дауысты дыбыс па?   -Е дыбысы бар сөздерді ата 1.2 2.әріпті жазамыз,көреміз Дыбысты естиміз,айтамыз 3.дауыссыз «Бейнетаспа» К әрпі  

Ой қозғау. Жұмбақ жасыру К дыбысы бар сөздерге жұмбақ шешу. -Адамға серік, Күзетке берік (күшiк-щенoк) Үстіндегі көйлегі Түрлі-түсті не керек, Қызықтырар көргенді. Мұның аты...... (көбелек-бабочка).  

https://youtu.be/xQDFn9kpQ1k?list=PLoF

"Бейнетаспа" әдісі К дыбысы

EAxxLvBLYmDjcyjjL7DYuyDa_yLMfY

ҰОҚ негізгі бөлімі

«жыл мезгілін ата» 1-тапсырма. (Әліппе-дәптер)

   сурет бойынша əр маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр маусымдағы табиғат құбылыстарын, балалардың ойындары туралы өз ойларын білдіреді.      

ҚБ: «бағдаршам» әдісі 

Сергіту сәті

«күшікпен ойна» әдісі

Күшіктің сұрағы

1.күліңдер 2.аюдың жүрісін сал 3. ..... түсті тап  

"Күшікпен ойна" әдісі

https://youtu.be/RPuU_AsKhN0



ҰОҚ қорытындысы

2-тапсырма. «суретті ата» әдісі

Сұраққа жауап болатын суретті сызықпен көрсету.

Күшік, кілем, көбелек сөздеріне дыбыстық талдау жасату   

ҚБ: «3 шапалақ» әдісі

«Қара да,жаз» тәсілі  

Оқушы К әрпін ауаға,әліппе-дәптерге,инт.тақтаға жазады.

Интерактивті тақта,күріш моторикасы
ҚБ: «Смайлик» әдісі

Ширату: «Кубизм» әдісі.

Нұсқау: кубизмді бір –біріне ұсынады. Егерде кубизм кімнің қолында қалса сол доптың сыртындағы санын айтып сұраққа жауап береді.  

ҚБ: «От шашу» әдісі

«Әдемі әуен»

-К дыбысы қандай дыбыс?

-к дыбысы қай жерде кездеседі?

-к дыбысы бар сөздерді ата?

-«Кілем» сөзін буынға бөл?

-К әрпін жазып бер?  

«Мадақтау» әдісі




Күтілетін нәтижелер:

Нені біледі: К дыбысы мен Қ дыбысын ажыратады. 

Қандай түсініктерді игереді: Ойынның ережесін түсініп ойнауды игереді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: әріптерді ажыратып,айтуды меңгереді.